Re: wNT/unixy/WARP Server [Klopot z nagranym CD]

Autor: Jaroslaw Lis (lis_at_papuga.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Thu 12 Jun 1997 - 01:07:33 MET DST

stach_at_amk.rmnet.it wrote:
: Chodzi mi po glowie taki pomysl, ktory mozna
: by zrealizowac w jakiejs klubo-kawiarni :-)))
: Internetowej dla ubogich :-))):
: -Multiuser DOS HOST z terminalami znakowymi Sherwood
: i karta sieciowa Ethernet
: -karta wpieta do router'a polaczonego modemem baseband
: z siecia (WARMAN czy TPNET) z adresem IP na router'ze
: -oprogramowanie klientow uslug Intenetu pod DOS typu MINUET
: badz osobne programy (FTP, IRC, DOSLYNX) skonfigurowane do
: pracy przez gateway (router).
: Nie calkiem jestem zorientowany w technologii ale
: mysle, ze mogloby to dzialac?

Mogloby, tylko ze znacznie lepiej uzyc do tego Linuxa. Unixy z natury
historii swego powstania doskonale obsluguja terminale.
No i nie wiem jak sobie pod MDOS poradzisz z numerkami IP.
Wszak chyba kazdy DOS bedzie chcial miec wlasny...

A skonczy sie na tym ze klienci pojda obok, bo tam jest i myszka i MSIE,
i dyskietke mozna wsadzic po sciagniety plik :-).

J.