Re: QUAKE

Autor: Łukasz Bajoński (lbajon_at_sgh.waw.pl)
Data: Wed 11 Jun 1997 - 15:27:43 MET DST


Maciej Eckstein - Sherlock <sherlock_at_it.com.pl> napisał(a):

/> Łukasz Bajoński wrote:
/> > Albo mamy zupełnie różne pojęcie o płynności albo o standardowych
/> > rozdzilczościach albo masz coś ostro pochrzanione :(
/> > To na moim 5x86-133 z Diamondem (na V+) i 28 MB RAM Quake chodził
/> > płynnie w 320x400 (standardowe jest przecież 320x200)
/> > Programowo przyspieszasz stosując SDD.
/>
/> Chyba jednak twoje pojecie plynnosci odstaje od reszty swiata, bo na
/> zadnym 486 Q nei ma prawa chodzic plynnie.
/> tak wiec droga wyjasnienia:
/> plynnie = 60 fps

???
Przecież oko nie widzi różnicy między 30, 60 a 100 czy więcej ...

/> dobrze= 30 fps

Płynnie

/> w miare = 20 fps

Dobrze

/> kaszle i skacze = 15 fps

w miarę (tak jak przeciętne avi lub mpg)
 
/> ponizej tych wartosci jakakolwiek gra jest bezcelowa.

He, he widziałem jak ludzie grali przy 5 kl/s
Dla mnie granicą jest ok 10 kl/s.
Duże znaczenie przy tego typu grach ma karta dźwiękowa, chłam potrafi
bardzo spowolnić grę. Na GUSie nie ma tych problemów :)
 
/> dla porownia w daj z consoli polecenie "timedemo demo2" (bez "")
/> i otrzymany wynik sobie porownaj.

porównam jak wymienię pamięci - chwilowo mam 8 MB :(
 
/> Pozdrowienia Sherlock

    _/ _/ _/ _/ _/ _/_/_/_/ Lukasz Bajonski
   _/ _/ _/ _/ _/ _/ ( lbajon_at_sgh.waw.pl )
  _/ _/ _/ _/ _/ _/_/_/ * SGH Warszawa *
 _/ _/ _/ _/ _/ _/ ( Warsaw School of Economics )
_/_/_/_/ _/_/_/_/ _/ _/ _/_/_/_/ http://akson.sgh.waw.pl/~lbajon
                                    



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 16:09:26 MET DST