Re: QUAKE

Autor: Maciej Eckstein - Sherlock (sherlock_at_it.com.pl)
Data: Tue 10 Jun 1997 - 18:01:07 MET DST


Łukasz Bajoński wrote:
> Albo mamy zupełnie różne pojęcie o płynności albo o standardowych
> rozdzilczościach albo masz coś ostro pochrzanione :(
> To na moim 5x86-133 z Diamondem (na V+) i 28 MB RAM Quake chodził
> płynnie w 320x400 (standardowe jest przecież 320x200)
> Programowo przyspieszasz stosując SDD.

Chyba jednak twoje pojecie plynnosci odstaje od reszty swiata, bo na
zadnym 486 Q nei ma prawa chodzic plynnie.
tak wiec droga wyjasnienia:
plynnie = 60 fps
dobrze= 30 fps
w miare = 20 fps
kaszle i skacze = 15 fps

ponizej tych wartosci jakakolwiek gra jest bezcelowa.

dla porownia w daj z consoli polecenie "timedemo demo2" (bez "")
i otrzymany wynik sobie porownaj.

Pozdrowienia Sherlock



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 16:09:22 MET DST