Re: QUAKE

Autor: Maciej Eckstein - Sherlock (sherlock_at_it.com.pl)
Data: Wed 11 Jun 1997 - 23:25:04 MET DST

Łukasz Bajoński wrote:

> Przecież oko nie widzi różnicy między 30, 60 a 100 czy więcej ...

Oj widac fak ze gdy mam refresh 72 Hz to powyzej tej wartosci juz sei
kaltki nie odswierzaja. ale roznica pomiedzy 60 a 30 jest kolosalna czas
reakcji na myszke to naprawde durza sprawa a przy 30 to jeszcze czujesz
to malutkie opznienie.

> /> ponizej tych wartosci jakakolwiek gra jest bezcelowa.
>
> He, he widziałem jak ludzie grali przy 5 kl/s
> Dla mnie granicą jest ok 10 kl/s.
> Duże znaczenie przy tego typu grach ma karta dźwiękowa, chłam potrafi
> bardzo spowolnić grę. Na GUSie nie ma tych problemów :)

taa... ja w gry lubie grac a nie ogladac playable slideshow, ale kazdy
ma swoj gust, u mnie sb16 on/off to roznica 3 klatek na sek (przy
wartosciach 50-60)

Sherlock