Re: QUAKE

Autor: Bogdan Motoszko (bogdan_at_nask.pl)
Data: Wed 11 Jun 1997 - 09:06:07 MET DST


Maciej Eckstein - Sherlock (sherlock_at_it.com.pl) wrote:
: Chyba jednak twoje pojecie plynnosci odstaje od reszty swiata, bo na
: zadnym 486 Q nei ma prawa chodzic plynnie.
: tak wiec droga wyjasnienia:
: plynnie = 60 fps
            ^^^^^^
Fiuuuuu....panie dziejku. Dla porownania:
w systemie PAL obraz wyswietlany jest z predkoscia 25fps (NTSC - 30fps)
(chyba, ze liczymy tzw polklatki - ale to chyba troche inaczej - nie jest proste
pomnozenie przez dwa...)

: dobrze= 30 fps
: w miare = 20 fps
: kaszle i skacze = 15 fps

: ponizej tych wartosci jakakolwiek gra jest bezcelowa.
Taaa...A 16fps to (podobno) ludzie juz nie widza skokow.

bogdan

--
 ____________________________________________________________
Bogdan Motoszko                    On a ship named Despair
bogdan_at_nask.pl                     I shoot flares in the night
http://free.polbox.pl/m/motloch    but nobody's there...
 ------------------------------------------------------------


To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 16:09:24 MET DST