Re: INTERNET przez TV Kablowa

Autor: Tomasz Leszczynski (zeton_at_waw.pdi.net)
Data: Tue 10 Jun 1997 - 18:27:18 MET DST

> DLA TYCH W LODZI
> dowiadywalem sie w TP, ze istnieje mozliwosc podlaczenia " na sztywno " do
> INet'u
> przez TP ale cena mnie przygiela ( w tys. $ ) a linia dzierzawiona ( 28.8
> ) 800 za przylaczenie + 860/miesac ( without VAT of course )

Zapytaj sie o cene 256kb a zobaczysz, ze sa niewiele wyzsze. Po
prostu cena 28.800 w telepiesku jest zaporowa. Kupic 256k, puscic
ethernet po sasiadach (serwer na Linuxie) i podzielic sie kosztami.
To juz dla 10 osob bedzie bardzo oplacalne.

Z powazaniem
Tomasz Leszczynski

P.S. No pewnie to nie bedzie takie proste, trzeba bedzie zatrudnic
kogos kto to wszystko skonfiguruje, pomoze zalozyc siec ale pomysl
nie jest zly :-)