Re: INTERNET przez TV Kablowa

Autor: Tomasz Leszczynski (zeton_at_waw.pdi.net)
Data: Tue 10 Jun 1997 - 18:27:18 MET DST

On 10 Jun 97 at 9:42, Micha Zieli¤ski wrote:

> Aha.Ale lacze z tp sa ma przepustowosc 19kbps

No dobrze. Ale miedzy laczem z TP S.A. a abonentem jest jakis
komputer pewnie. Jaka jest predkosc transmisji miedzy abonentem a tym
komputerem w IDEALNYCH warunkach (bez innych uzytkownikow). Co w
przypadku kiedy odwiedzane strony beda ladowaly na dysku tego
serwera?

> Modemy na razie w firmie planowanej , wiedza ze modemy kablowe , ale na
> razie szukaja ktore lepsze, z homologacja i z servisem w Polsce

> Od sieci

JEZU! Czy wy placicie od slowa?W jakim sposob zalezy?

> Sorry, moj blad.Mialem na mysli domowy MONITOREK a nie telewizorek..

Nie, dlaczego? Ja mam telegazete na monitorku. Chodzilo mi o sposob
korzystania, bez interakcji - jak w telegazecie. IMHO pomysl
idiotyczny ale pewnie lepszy niz zaden.

Pozdrowienia z Warszawy.

> Zwariowa es?

Czemu? Ja chce Internet bez oplat za czas, najwyzej za bajty (coz,
nie ma nic za darmo). A CATV-Internet PRAWDOPODOBNIE mi to da.

Podaj jakis namiar na ta firme.

> Pozdrowienia
> Michal Zielinski
> hardware_at_lodz2.p.lodz.pl