Re: INTERNET przez TV Kablowa

Autor: Błaszczak Jarosław (jbk_at_imph.p.lodz.pl)
Data: Tue 10 Jun 1997 - 10:29:18 MET DST

Tomasz Leszczynski <zeton_at_waw.pdi.net> napisał(a) w artykule
<199706092316.BAA03101_at_ornak.waw.pdi.net>...

> 1000 - 2000 "bitow na sekunde"? Hmm...taki tlok czy sie wiecej nie da
> po prostu? Te modemy kablowe maja zazwyczaj wieksza przepustowosc.

To chyba jakas niescislosc, czym to bylo mierzone ?

> Jakiej firmy modem?

Ktos tu chyba zrobil niezly interes

> Od czego zalezy wysokosc abonamentu?

dziala

> :-) Okazuje sie, ze z Internetem mozna robic rozne rzeczy, nawet
> telegazete...

> Lodz wyprzedzila Warszawe...pora sie przprowadzic.

Lodz zawsze wyprzedzala Warszawe tylko Warszawa nigdy tego nie zauwazala

--
Jaroslaw Blaszczak
oczywiscie z Lodzi ( z Radogoszcza Wschod )

DLA TYCH Z WARSZAWY
przepraszam wszystkich urazonych z Warszawy ( moja rodzina pochodzi z
Warszawy ) ale mam miec INet w KTV ( tak mamia ) a od wczoraj nie mam nic -
nawet KTV - zdaje sie ze cos padlo - stad moje wkurzenie na wszystko i na
wszystkich
DLA TYCH W LODZI
dowiadywalem sie w TP, ze istnieje mozliwosc podlaczenia " na sztywno " do
INet'u
przez TP ale cena mnie przygiela  ( w tys. $ ) a linia dzierzawiona ( 28.8
) 800 za przylaczenie + 860/miesac ( without VAT of course )