Re: INTERNET przez TV Kablowa

Autor: Tomasz Leszczynski (zeton_at_waw.pdi.net)
Data: Tue 10 Jun 1997 - 03:15:24 MET DST

On 10 Jun 97 at 0:27, Micha Zieli¤ski wrote:

> Wszystkie informacje tu podane dotycza sieci planowanej (w centrum) lub
> dzialajacej (Widzew)

Jak sie nazywa operator, ktory zapuscil ta siec?

> 1k do 2k bps

1000 - 2000 "bitow na sekunde"? Hmm...taki tlok czy sie wiecej nie da
po prostu? Te modemy kablowe maja zazwyczaj wieksza przepustowosc.

> karta sieciowa (dowolna + modem kablowy) przy kupnie osobno jakies 1200 zl
> , przy zakupie hurtowym dla wielu abonentow 600-800 zl

Jakiej firmy modem?

> od 50 do 80 zl

Od czego zalezy wysokosc abonamentu?

> ! UWAGA !Na Retkini uruchomiono siec INternet w TV kablowej. Wedlyg
> informacji mojego kumpla (nie sprzawdzonych przeze mnie osobiscie) dziala
> "to" na nastepujacej zasadzie:
>
> Lacze sciaga okreslone strony WWW na serwer (okresla administrator), a za
> pomoca domowego odbiornika tv mozna je sobie poogladac...Nie ma mowy o
> kanale zwrotnym, odbiorze poczty itp.

:-) Okazuje sie, ze z Internetem mozna robic rozne rzeczy, nawet
telegazete...

Lodz wyprzedzila Warszawe...pora sie przprowadzic.

> Michal Zielinski
> hardware_at_lodz2.p.lodz.pl
> hubble_at_free.polbox.pl

Z powazaniem