Re: os/2: to be or not...

Autor: Jacek Osiecki (joshua2_at_ciapek.uci.agh.edu.pl)
Data: Sat 07 Jun 1997 - 22:32:57 MET DST

Dnia Sat, 07 Jun 1997 14:35:47 GMT, Andrzej Lewandowski napisał(a):
> [...]

[...]

>P.S. Nie jest dobrze byc takim starym... Po 20 latach patrzenia na
>komputery, widok takowego przyprawia o wymioty i niemoznosc
>zrozumienia dalczego niektorzy traktuja to jako hobby, nie mowiac o
>posyadaniu "stodunku emocjonalnego" takiego jak do girlfriend czy
>psa...

Większość użytkowników komputerów posiada pewien stosunek emocjonalny do
swojego komputera, ale nie byłbym pewien czy pozytywny... ;)
Sądząc po tym, że jak dotąd spotkałem tylko jedną osobę (kobietę), która
wyrażała się o swoim pececie pozytywnie... żeby nie rzec pieszczotliwie :)

Pozdrówka,

--
| Jacek Osiecki, ul. K.Jagiellonczyka 12, 31-704 Krakow 60 tel. (012)-434881|