os/2: to be or not...

Autor: stach_at_amk.rmnet.it
Data: Sun 08 Jun 1997 - 19:24:22 MET DST

On 1997-06-07 lewando said:

>He, he... A dlaczego to Lech Szychowski jest SAM? Myslalem ze
>chociaz w pracy ma jakies towarzystwo.... A tak w ogole, to moj

Nie jest sam :-))) ma wielu kolegow ...
Ale pewnie nie utrzymuje sie z pisania
programow skoro na rynku pelno takich
"programistow" :-)))

>pierwszy komputer byl na lampach elektronowych....

Szkoda, ze nie odniosles sie do fragmentu,
w ktorym roznicuje pisanie programow i ich
klecenie odpowiednimi "narzedziami" ... :-(((

>komputery, widok takowego przyprawia o wymioty i niemoznosc
>zrozumienia dalczego niektorzy traktuja to jako hobby, nie mowiac o
>posyadaniu "stodunku emocjonalnego" takiego jak do girlfriend czy

To jest kwestia osobista ... Ja mam taki sam
stosunek do mojego komputera jak do moich
wiertarek ... One po prostu pozwalaja mi
utrzymac sie i rodzine i dlatego je lubie :-)))
Wspolczuje ludziom, ktorzy wykonuja swoja prace
wylacznie dla pieniedzy i jest to dla nich
duza nieprzyjemnosc takie jej wykonywanie ...
Pozdrowienia!!Stanislaw Chmielarz

Email:stach_at_amk.rmnet.it 22-24 CET
Fax: UNIPROJEKT Warszawa 48-22-673-11-67

`[1;35;45mNet-Tamer V 1.05.1 - Test Drive