Re: os/2: to be or not...

Autor: Jaroslaw Lis (lis_at_papuga.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Fri 06 Jun 1997 - 17:32:58 MET DST

Krzysztof Mlynarski <krzysio_at_hydra.mimuw.edu.pl> wrote:
: Andrzej Lewandowski (alewando_at_weseley.com) wrote:
: : Lech Szychowski wrote:
: : > Andrzej Lewandowski <alewando_at_weseley.com> wrote:
: : > : sensu. Nie wiem co to jest ColorWorks, Neon 3D Graphics, etc.
: : > : i malo mnie to interesuje. Porzebne mi sa VisualBasic, Delphi
: : > : i PowerBuilder, co automatycznie eliminuje OS/2, przynajmniej
: : >
: : > A co to jest VisualBasic, Delphi i PowerBuilder?
: : > Leszek.

: : O, przepraszam, Kolega to programista, czy tylko internauta?...

: Sorry... ale zadales pytanie Stary :-)))))))
: Zanim napiszesz cos takiego, to zwroc baczna uwage, ze
: odzywasz sie do SAMEGO Lecha Szychowskiego, ktory zapewne
: biegle programowal, gdy Ty (z calym szacunkiem) mowiles na *to*
: papu. :-)

Usmialem sie :-). Az z krzesla spadlem. Poczytaj kolego pl.comp.programming,
zobacz z jakich krajow obaj "programisci" pisza, poczytaj wspomnienia
Andrzeja z pracy w 'srednim zespole informatycznym, a potem wydawaj sady.

A jeszcze za kare - pojdz do empiku/ksiegarni/biblioteki/lotniska,
wez amerykanska gazete i podaj nam statystycznie w czym sie pisze programy.
Czytajac oczywiscie oferty pracy :-).

J.