Re: Modem prawie homologowany

Autor: Piotr Gasior (service_at_klimat.gda.pl)
Data: Thu 05 Jun 1997 - 17:17:39 MET DST

On 4 Jun 1997 22:04:11 GMT, "Przem Kowalczyk" <przemkow_at_polbox.com>
napisał(a):
>Kupiłem sobie modem. Żeby było taniej od firmy, która po prostu
>'sprowadza' po jednym egzemplarzu. Mam nawet na niego gwarancję, ale
>homologacji nie. Czy jeśli modem ma homologację w Polsce, a ja nie
>mam papierka to TelePies też się może czepiać, czy nie?
>
>Mam Sportstera 33600 voice.
Witam
Homologacja dotyczy konkretnego modelu a nie egzemplarza.
Ksero homologacji mozesz zdobyc u duzego dostawcy (teoretycznie
powinien dysponowac takimi dokumentami, chociaz czasami trzeba sie
naprosic).Z tego co mi wiadomo Sportster 33600 ma homo w Polsce.
Pozdrawiam

Piotr Gąsior service_at_klimat.gda.pl