Modem prawie homologowany

Autor: Przem Kowalczyk (przemkow_at_polbox.com)
Data: Thu 05 Jun 1997 - 00:04:11 MET DST

Kupiłem sobie modem. Żeby było taniej od firmy, która po prostu
'sprowadza' po jednym egzemplarzu. Mam nawet na niego gwarancję, ale
homologacji nie. Czy jeśli modem ma homologację w Polsce, a ja nie
mam papierka to TelePies też się może czepiać, czy nie?

Mam Sportstera 33600 voice.

pozdrówka

        Przem

--
Przemysław Kowalczyk    !! Technical University of Gdańsk !!
przemkow_at_polbox.com                         E T I