Re: Modem prawie (bankowo!) homologowany

Autor: Andrzej Ochwat (ochwat_at_writeme.com)
Data: Thu 05 Jun 1997 - 01:16:03 MET DST

Przem Kowalczyk <przemkow_at_polbox.com> napisał(a) w artykule
<01bc7131$b9d65960$LocalHost_at_default>...
> Kupiłem sobie modem. Żeby było taniej od firmy, która po prostu
> 'sprowadza' po jednym egzemplarzu. Mam nawet na niego gwarancję, ale
> homologacji nie. Czy jeśli modem ma homologację w Polsce, a ja nie
> mam papierka to TelePies też się może czepiać, czy nie?
>
> Mam Sportstera 33600 voice.
Tez Mam taki (zewnetrzny). Fajowy, no nie? Moj jest homologowany choc tez
nie mam papierka. Jesli na dany model jest homologacja to mozna to
sprawdzic u zrodla (w TP S.A.). Papierek przeciez mozna zgubic, a
naklejeczka sie moze odkleic.
Z tym ze jesli masz wersje na rynek dajmy na to amerykanski to moze byc
qupa.

--
 ========
      Andrzej _Ochwat