Re: HP czy Lexmark

Autor: von Borg (zibby_at_polbox.com)
Data: Wed 04 Jun 1997 - 19:46:41 MET DST

> HP DeskJet 400 - uchowaj Bóg nie Lexmark'a

        Odchrzań się, please od Lexmarka. Używam go od jakiegoś czasu i jestem
bardzo zadowolony.
        Pierwszą jego wadą IMHO jest to, że trochę głośno pracuje. Wydruki ma na
bardzo wysokim poziomie, drukowałem nawet na koszulkach (specjalna guma
req). A poza tym, kiedy skończył mi się tusz (czarny), refillowałem go
wstrzykując (musi być podciśnienie) zwykły czarny Pelikan.

Drugą IMHO wadą może być to, że w standardowej wersji jest tylko kolorowy
cartridge, ale sklepy posiadające promocję Lexmarka dorzucają black za
friko.

        Niewątpliwą zaletą Lexmarka jest jego software i sterowniki.

Wszystkie powyższe oceny są czysto subiektywne, nic do HP nie mam, ale jedo
serwis w Polsce jesty do d., a jak refillowałem czarny cartridge, to wylał
się po 3 dniach.

A            V               E!
Zbigniew von Borgosz
  zibby_at_polbox.com