Re: HP czy Lexmark

Autor: Tomasz Jarnot (jurand_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Thu 05 Jun 1997 - 17:47:23 MET DST

On 4 Jun 1997, von Borg wrote:

> Odchrzań się, please od Lexmarka. Używam go od jakiegoś czasu i jestem
> bardzo zadowolony.
> Pierwszą jego wadą IMHO jest to, że trochę głośno pracuje. Wydruki ma na
> bardzo wysokim poziomie, drukowałem nawet na koszulkach (specjalna guma
> req). A poza tym, kiedy skończył mi się tusz (czarny), refillowałem go
> wstrzykując (musi być podciśnienie) zwykły czarny Pelikan.

Wydruki na Lexmarku 1020 niczym sie nie roznia od wydrukow na HP400 (
jakosciowo ) natomiast faktycznie dosc ciekawa jest mozliwosc druku na
koszulkach ( nie sprawdzalem tego jeszcze ).

> Drugą IMHO wadą może być to, że w standardowej wersji jest tylko kolorowy
> cartridge, ale sklepy posiadające promocję Lexmarka dorzucają black za
> friko.
>
> Niewątpliwą zaletą Lexmarka jest jego software i sterowniki.

Tutaj max calkowita racje - wyposazenie dodatkowe ( kolor+black cartridge,
soft ) bija HP na glowe.

> Wszystkie powyższe oceny są czysto subiektywne, nic do HP nie mam, ale jedo
> serwis w Polsce jesty do d., a jak refillowałem czarny cartridge, to wylał
> się po 3 dniach.

Nieumiejetnie go napelniles. Mnie cartridge chodzi juz miesiac wydruki sa
ok nic sie nie wylewa :)

                                                        Jurand