Re: Nadgorliwy Free Agent 1.1/32 ???

Autor: Piotr Gasior (service_at_klimat.gda.pl)
Data: Tue 03 Jun 1997 - 17:33:19 MET DST

On Tue, 03 Jun 1997 00:00:20 GMT, warta_olsztyn_at_bptnet.pl
(Grzegorz Bodaszewski) napisał(a):
>Zaden zysk - u mnie wielkosc agent.exe i agent.hlp jest pomijalnie
>mala w porownaniu z objetoscia trzymanych na dysku newsow :-)
>Tez tak sobie zrobilem pod OS/2, ale obsluga przez program dwoch
>serwerow nazwac tego nie sposob - co z tego, ze korzystam z
>jednego egzemplarza Agenta na dysku, kiedy musze ladowac dwie
>kopie Windowsow i Agenta do pamieci, a w dodatku musze sie
>przelaczac miedzy oknami :(
>
>Czy pod Win95 one sa w stanie pracowac wielozadaniowo (tzn.
>jednoczesnie sciagac newsy z dwoch serwerow) czy tylko na przemian ?
>W helpie nic na ten temat nie pisza.
Rzeczywiscie jak na tej klasy reader ladowanie do pamieci wiecej niz
jednej kopii jest malo eleganckie. Mysle, ze poprawia.
Ale pod win95 chodza wielozadaniowo.
Bez ladowania dodatkowo kopii systemu :-))
Pozdrawiam

Piotr Gąsior service_at_klimat.gda.pl