Re: Nadgorliwy Free Agent 1.1/32 ???

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_bptnet.pl)
Data: Tue 03 Jun 1997 - 02:00:20 MET DST

service_at_klimat.gda.pl (Piotr Gasior) wrote:

>W Agencie mozna (we Free nie wiem). Pod G95 tworzysz nowy skrot do
>Agenta i we wlasciwosciach wpisujesz inny katalog roboczy. Oczywiscie
>musisz uruchomic druga ( w pamieci) kopie Agenta (ale korzystasz z tej
>samej na hd). Wszystko opisane w helpie "How to Configure Agent for
>Multiple Users and Servers".

Zaden zysk - u mnie wielkosc agent.exe i agent.hlp jest pomijalnie
mala w porownaniu z objetoscia trzymanych na dysku newsow :-)
Tez tak sobie zrobilem pod OS/2, ale obsluga przez program dwoch
serwerow nazwac tego nie sposob - co z tego, ze korzystam z
jednego egzemplarza Agenta na dysku, kiedy musze ladowac dwie
kopie Windowsow i Agenta do pamieci, a w dodatku musze sie
przelaczac miedzy oknami :(

Czy pod Win95 one sa w stanie pracowac wielozadaniowo (tzn.
jednoczesnie sciagac newsy z dwoch serwerow) czy tylko na przemian ?
W helpie nic na ten temat nie pisza.

Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_bptnet.pl gregboda_at_free.polbox.pl