Problem z drukarka LC-240C

Autor: Tomasz Leszczynski (zeton_at_waw.pdi.net)
Data: Tue 03 Jun 1997 - 17:15:14 MET DST

Drukarka podlaczona do peceta (AMD-K5) i...smiesznie drukuje
czyli co ktorys znak. Bardzo taki wydruk tekstowy zabawnie wyglada
niemniej wlasciciel drukarki chcial sie tego pozbyc i podlaczyl ja do
innego peceta. Dzialalo dobrze. No to wyjal plyte ze swojego, poszedl
na gielde, wymienil (ze tez mu wymienili), zadowolony podlaczyl
drukarke i...drukuje co ktorys znak. Podsumowujac: za Chiny nie
chce dzialac z jego komputerem nawet kiedy juz mu plyte wymienil.
Z moim komputerem dziala normalnie (ale nie chcial mi oddac
drukarki), na jego komputerze W95 nie zglasza problemow z portem,
przy drukowaniu spod DOS'a tez komputer nie ma oporow przy kopiowaniu
na LPT1. Czy ktos zetknal sie z takim zjawiskiem i czy mozliwe zeby
protokol transmisji nie zauwazyl ze drukarka sobie olewa?

Z powazaniem
Tomasz Leszczynski