Goldstar raz jeszcze.

Autor: Dobieslaw Wroblewski (wrobldob_at_infoserv.ii.uj.edu.pl)
Data: Tue 03 Jun 1997 - 15:08:18 MET DST

Heja.

CD-Rom Goldstar zaskakuje mnie na kazdym kroku.
Otoz robi on sobie ZAWSZE przerwe pomiedzy dwoma kolejnymi
sciezkami-utworami w trakcie odtwarzania CD Audio.
Czasem slychac to wyraznie na glosnikach, czasem tylko
na sluchawkach. Sluchajac na nim np. 'Songs of Distant Earth'
Oldfielda, na ktorej sa plynne przejscia pomiedzy utworami
(bez wyciszen znaczy) dostaje tikow nerwowych czekajac
na kolejna przerwe pomiedzy utworami.

Czy jest jakakolwiek szansa oduczyc Goldstara tego brzydkiego
zwyczaju?
Intensywnosc zjawiska zalezy bowiem m.in. od uzywanego playera.
Jako tako jest za pomoca guzika i za pomoca media prayera
z Windows. Duzo gorzej mi sie juz sprawuje odtwarzacz dolaczony
do SB16. Przerwy sa znacznie dluzsze.

Co to - u diabla - jest? Pozycjonowanie glowicy?

Sprawdzalem. Jest tak i na 4x i na 8x Goldstarach.

Yours DW.