Re: Procesory Cyrix

Autor: gWoZDz (gWoZDz_at_iRc.pL)
Data: Tue 03 Jun 1997 - 07:44:12 MET DST

 Arkadiusz Dabrowski wrote in article <33937a5f.9196564_at_157.158.1.3>...

>Od prawie roku Cyrixa 120+ i doskonale wspolpracuje z AWE32 i
>oprogramowaniem do tegoz. W ogole nie stwierdziem nieprawidlowosci w
>dzialaniu jakiegokolwiek programu na tym procesorze (a programow
>uzywam duzo), choc nie wykluczam, ze takowe istnieja swiadczac bardzo
>zle o programistach, ktorzy je pisali stosujac nieudokumentowane
>sztuczki.

To ze programy nie chodza, raczej zle swiadczy o producencie procka a nie
programistach. Jesli chce sie wzorowac na konkurencji, to niech
przynajmniej robi to dobrze, a nie zwala potem wszystkiego na programistow
- zawsze najprosciej jest powiedziec, ze program jest do d.....

Pozdrawiam - gWoZDz

P.S. Nie jestem fanem Intela - wrecz przeciwnie :)