Re: Procesory Cyrix

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.it)
Data: Tue 03 Jun 1997 - 10:32:31 MET DST

On Tue, 3 Jun 1997 07:49:22 +0200 (CEST), gWoZDz wrote:

> Arkadiusz Dabrowski wrote in article <33937a5f.9196564_at_157.158.1.3>...

>To ze programy nie chodza, raczej zle swiadczy o producencie procka a nie
>programistach. Jesli chce sie wzorowac na konkurencji, to niech
>przynajmniej robi to dobrze, a nie zwala potem wszystkiego na programistow
>- zawsze najprosciej jest powiedziec, ze program jest do d.....

to __dokladnie__ swiadczy o tym ze te programy sa do dupy.
Pare tygodni temu byla na ten temat dyskusja na pececie
i nie chce mi sie powtarzac argumentow.
Faktem jest jednak, ze ja (stary programista)
staje w tym przypadku po stronie sprzetowcow

Grego

p.s. w najwiekszym skrocie: zaden z programow ktore wymagaly patch'a
  zeby chodzic z procesorem Cyrixa nie wymagal go z tego powodu
  ze cyrix przy tych samych danych na wejsci dawal inny output niz intel.
  Zawsze byly to patche ktorych potrzeba byla spowodowana wylacznie
  oparciem sie na timingach charakterystycznych dla intela
  (po prostu cyrix niektore instrukcje wykonywal _zbyt_szybko_).

Gregorio Kus         Grego_at_RMnet.it           Grego_at_cyberspace.org
ROMA, Italy          2ndAdmin_at_iName.com       Grego_at_FreeNet.hut.fi