Re: PC firmowy czy klon

Autor: Łukasz Staszczak (boiler_at_ciapek.uci.agh.edu.pl)
Data: Mon 02 Jun 1997 - 15:41:06 MET DST

Jerzy Gryko wrote:

> Czy ktos moze poradzic w co jest sie lepiej wyposazyc w:
> komputer firmowy czy zlozyc samemu z nowych i wysokiej
> jakosci kawalkow.Cena nie wchodzi w gre,tylko rozbudowa
> i unowoczesnianie w przyszlosci.

Nie wiem co rozumiesz pod pojęciem komputery firmowe, bo ja za takie
uważam
HP, IBM i Compaq. Zawsze jednak komputer firmowy ma ograniczone
możliwości rozbudowy.
Np. płyta główna nie działa z wszystkimi dostępnymi procesorami tej
klasy, komputery firmowe mają często wbudowaną kartę graficzną w płytę
główną, więc nie da się wymienić.
Za komputerami firmowymi przemawia dużo większa niezawodność, lepsze
warunki gwarancji oraz jakiś tam serwis czy pomoc. Wybór należy do
Ciebie, ja wybieram składaka.

Pozdrawiam
Łukasz