Re: PC firmowy czy klon

Autor: Krzysztof Halasa (khc_at_intrepid.pm.waw.pl)
Data: Mon 09 Jun 1997 - 00:34:29 MET DST

"Waldemar Oczko" <woczko_at_botar.com.pl> writes:

> Ja zas "chyle czola" przed komputerkiem Dell 450 DE - dziadzius 6 letni,
> 486DX50 jeszcze z EISA 64MB RAM - pracuje u mnie jako serwer SCO 3.2.4
> od 5 lat BEZ PRZERWY - BEZAWARYJNIE - nawet wentylator w zasilaczu nie
> zdechl - wymieniam w nim tylko twarde dyski ktore z reguly
> po 2 latach padaja w takim rezimie pracy.

Hmm... U mnie tez rozne komputery pracuja bez przerwy, ale gdybym musial
wymieniac w nich dyski co 2 lata, to z pewnoscia zmienilbym ich producenta.
Od poczatku mojej sieci (nie pamietam dokladnie, gdzies w okolicach 1990
lub 1991 roku?) padl w serwerze tylko 1 dysk - 1GB Maxtor'a - podobno byla
to taka padajaca seria (5.25 cala, wysokosc=2*floppy 5.25 cala, chyba
10 talerzy).

Najstarszy nasz dysk (Maxtor 200MB, ktory nawet nie umie zrobic
synchronicznego transferu SCSI) wciaz pracuje, razem z podobnymi mu 340MB.

--
Krzysztof Halasa