Re: Internet przez satelite?

Autor: Jaroslaw Lis (lis_at_ict.pwr.wroc.pl)
Data: Sun 01 Jun 1997 - 11:13:20 MET DST

On Thu, 29 May 1997 21:41:34 +0100, Mariusz Turos <mariant_at_polbox.com>

>Slyszal ktos cos na temat takiego urzadzenia coby dzialalo podobnie do
>odbiornika satelitarnego (taka miednica na dachu) tyle, ze pozwalalo by
>sie internetowac?
>Bo ja gdzies w telewizorze widzialem :-) ze jakas firma cos w tym stylu
>kombinuje ale na razie toto jest tylko do odczytu. Nie mozna nis
>wysylac.
>P.S.Ale tpsa dostala by po tylku :-)

Marzenia niestety :-(
Lacznosc jest faktycznie w jedna strone, bo w druga korzystasz z
telefonu. Zysk w normalnych krajach jest na tym, ze predkosc przez
satelite duzo wieksza ... podobno :-)
A u nas TPSA spi nadal spokojnie.
Oczywiscie sa i normalne kanaly satelitarne .... drogie.

Naprawde - generalnie najtanszym sposobem internetowania jest
korzystanie z telefonu. Zadne inne rozwiazania tansze nie beda,
za wyjatkiem krajow gdzie jest monopol tak jak u nas.
Tpsa dostanie po tylku jak sie jej zakonczy monopol.

No coz - wybory blisko - pytajcie sie kandydatow jak widza utrzymanie
monopolu tpsa.

J.