Re: Element do SONY CDU76E

Autor: Jaroslaw Lis (lis_at_ict.pwr.wroc.pl)
Data: Sun 01 Jun 1997 - 11:13:21 MET DST

On Thu, 29 May 1997 21:29:02 GMT, grzesm_at_polbox.com (Grzegorz Miodek)
>Od dluzszego czasu bezskutecznie szukam elementu do CD-ROMu SONY CDU
>76E.Chodzi dokladnie o czesc odpowiedzialna za wysuwanie tacy napedu.
>Jest to pol zebatka na ktorej sa dwa kolka zebate,z ktorego jedno
>bezposrednio napedza tace z CD (napedzane osobnym silniczkiem przez
>pasek gumowy.
>Mam nadzieje,ze opis w miare dokladnie okresla o co mi chodzi...
>Bardzo prosze o pomoc gdyz w kilku serwisach bezradnie rozlozono juz
>rece!

Kiepskie to serwisy. W serwisie Sony powinni miec plyty CD z danymi
serwisowymi, i powinni Ci podac dokladnie jakie oznaczenie fabryczne
ma podana czesc.

Po czym zapewne ... rozloza bezradnie rece, albo po przyjacielsku
poradza "moglibysmy to naprawic, ale sciagniecie czesci potrwa 3
tygodnie, a naprawde miesiac, i z dostawa bedzie kosztowalo $50".

Albo trafisz na jakis serwis co z n napedow robi n-1 sprawnych
albo pora rozejrzec sie co by tu nowego kupic...

J.