Re: Dopalanie proca

Autor: Marcin Szplit (ezmms_at_eden.tu.kielce.pl)
Data: Sat 31 May 1997 - 15:48:15 MET DST

Twoja statystyka mniej wiecej potwierdza sie z moimi obserwacjami z tym ze
NT u mnie pada nieco czesciej (raz na 0,5 roku). Zwlaszcza okropnie nie
lubi duzej zmmiany sprzetu np. nowa plyta, nowy procesor. Z Gregiem tez sie
zgadzam ze Win'95 sa kiesko napisane i wywracaja sie wyjatkowo latwo ale
jest to system niejako "amatorski" i rzadko chodza na nim aplikacje
"mission critical" (w kazdym razie ja bym sie nie odwazyl takiej zapuscic).
Co do winy uzytkownikow to sam pamietam list faceta na news'y jak to mu
Bill Gates kradnie dysk. Po krotkiej analizie okazalo sie, ze po prostu
zainstalowal NU 95 v 1.0 i system oddzyskiwania skasowanych plikow zajmowal
mu coraz wiecej miejsca na dysku. Jest to moim zdaniem przyczynek do tego
zeby nieco ostrozniej mowic o partactwie programistow i firm roznej masci i
zeby z nieco wieksza pokora podchodzic do tego co samemu sie potrafi zrobic
(zlego i dobrego).

--
Marcin Szplit
Politechnika Świętokrzyska