Re: TP S.A. (bylo: TP), off-topic

Autor: egg1_at_polbox.com
Data: Fri 30 May 1997 - 18:10:44 MET DST

On 29 May 1997 17:08:07 +0200, zeton_at_waw.pdi.net (Tomasz
Leszczynski) wrote:

> [...]
ciach!

>Z powazaniem
>Tomasz Leszczynski

W pelni sie zgadzam z moimi przedmowcami iz jestesmy w
bezczelny sposob naciagani
chcialbym zwrocic uwage na jedno:

TPSA sprzedaje nam w tym wypadku usluge dodatkowa.....
w momencie gdy modemy nasze sie nie polacza to oni nie
spelniaja warunkow - wiec wydaje mi sie ze pobierajac oplate
za impuls naciagaja nas.
Taka sytuacja jes dla nich kozystniejsza:
* maja mniejsze obciazenie sieci i wieksze pieniadze gdy
nasze modemy sie nie polacza (wedlug mnie okolo 3razy)

Wydaje mi sie ze gdyby wszyscy ludzie zaczeli sie dopominac
o swoje cos by sie dalo zrobic, pamietajmy ze spolecznosc
Internetowa moze sie tylko powiekszac, mozemy stanowic
potezna sile nacisku nie tylko naTPSA.
Nalezy tylko polaczyc sily w pewnych dzialaniach.

Obysmy sie laczyli za pierwszym razem
egg