Re: TP S.A. (bylo: TP), off-topic

Autor: Tomasz Leszczynski (zeton_at_waw.pdi.net)
Data: Thu 29 May 1997 - 19:01:38 MET DST

On 29 May 97 at 12:53, Michal Smuga wrote:

> TP po prostu okrada ludzi.

Nie sama! Do spolki z Ministerstwem Lacznosci. Sami toby lezeli i
kwiczeli.

> Ja sie zawsze lacze moim modemem raz na 30
> razy i za kazdym razem liczy mi impuls. Wczoraj laczylem sie przez
> ponad godzine i sie w koncu nie polaczylem. Ciekawy jestem czy mozna
> od nich zadac zwrotu pieniedzy.

Pod warunkiem ze udowodnisz ze nie chcesz ich okrasc. Wskazane
zdjecia i zeznania swiadkow. Powaznie!

> Przeciez oni oszukuja - specjalnie
> montuja tam jakies gowniane modemy zeby ludzie tracili pieniadze, a
> oni to nazywaja "usluga bezplatna."

Nie robia tego specjalnie. To im samo "tak z siebie" wychodzi. Po
prostu w obecnych warunkach czy TP S.A. cie olewa czy nie to i tak
MUSISZ telefon miec od nich. No to jak myslisz: co wybieraja? Albo co
jest tansze? Glowna odpowiedzialnosc spada na "madre glowy" z
ministerstwa lacznosci.

> Michal
> mike_at_neptunenet.com

Z powazaniem