Re: DataExpert DSV 3325 - bios

Autor: Marcin Rosiek (mrosiek_at_student.uci.agh.edu.pl)
Data: Thu 29 May 1997 - 17:34:46 MET DST

On Wed, 28 May 1997 21:00:38 +0200, Wojtek Kielt
<karenkra_at_bci.krakow.pl> wrote:
>Czolem !
>
>Ale co konkretnie chcesz uzyskac przez wymiane BIOS'u ???
>Masz jakies problemy z karta ???
>Przestancie myslec kryteriami:
> JEST COS LEPSZEGO - WIEC MUSZE TO MIEC !!!
>
>Jesli nie ma powodów do wymiany, to daj jej spokój !!!! :)
>
>rozumiem ze ktos tam chce wyzsze odswiezanie, ze ktos inny pod Windozami
>chce miec lepsze sterowniki !
>
>Jesli ma ku temu powody to owszem, jesli nie to po ch.....
>Dla samego experymentowania ??? Nie szkoda na to czasu ???
Hej
To nie chodzi o samo eksperymentowanie. To naprawde sie oplaca.
Zamiast "niezbyt dopracowanych" driverow do kart noname mozna uzyc
driverow do orginalnych kart (w przypadku S3 Virge albo diamond, albo
Miro). A takie drivery mozna sobie prawie za darmo sciagnac z
internetu.
Nie wiem, czy wszyscy, ale ja NAPRAWDE mialem problemy z konfiguracja
sterownikow do DataExperta. A teraz mam bios od Diamonda i wszystko
dziala OK. A nawet troszke szybciej (ok 10-20%). Mimo wszystko dobry
bios a zwlaszcza dobre drivery moga duzo przyspieszyc dzialanie
Windows'a.
Oczywiscie wszystko co dotychczas napisalem dotyczylo Win95.

Ja co prawda nic takiego nie robilem, ale znam jednego goscia, ktory
nagrywal do takich Trio 64V+ nagrywal biosy do miroVIDEO_22SD PCI.
Jesli kogos to interesuje to mu moge taki plik z biosem udostepnic.

UWAGA:
  Moja strona dotyczaca upgrade'u do Diamond'a zostala przeniesiona
na:
http://mops.uci.agh.edu.pl/~mrosiek

Pozdrawiam
Marcin

-
Marcin Rosiek: e-mail:mrosiek_at_student.uci.agh.edu.pl
AGH - wydzial EAiE - informatyka
Skromnosc zdobi mezczyzne,
ale prawdziwy mezczyzna nie powinien sie zdobic.