Re: podkrecone P166

Autor: Adam E. Patkowski (sc_at_iarrisc.iar.wat.waw.pl)
Data: Thu 29 May 1997 - 19:48:56 MET DST

On 29 May 97 at 4:22, Gregorio Kus wrote:

> jestem sklonny w to wierzyc, bo jeszcze pamietam cos niecos
> z wykladow z fizyki ciala stalego o wedrujacych (i rozszerzajacych
> sie) nieregularnosciach struktury krysztalu, a przez samo chocby
> domieszkowanie krzem w ukladach scalonych bynajmniej nie ma idealnej
> struktury. Procesy te oczywiscie ulegaja przyspieszeniu w miare
> wzrostu temperatury.

   :-))) a poniewaz zachodzaca przy podkreceniu zmiana temperatury
bedzie gdzies okolo 20 st., a wspomniane zjawiska (dyfuzja termiczna
domieszek) zachodzą niezaleznie od tego, czy procesor pracuje, czy
nie, to wynika stad, ze z rownym entuzjazmem nalezy zalecac
skladowanie komputera w zamrazalniku - w koncu zblizona roznica
temperatur wzgledem pokojowej...
   Niewazne - chcialem tylko wiedziec, co autor (Krzysztof) dokladnie
mial na mysli (jesli mial ;-).

                             Pozdrowienia, Adam