Re: BIOSy Diamonda dla Data Expert DSV 3325

Autor: Marcin Rosiek (mrosiek_at_student.uci.agh.edu.pl)
Data: Thu 29 May 1997 - 17:34:43 MET DST

On 28 May 1997 14:59:16 +0200, piotrs_at_tch.waw.pl (Piotr Sobczak)
wrote:

>Witajcie!
>
>Na stronie WWW Marcina Roska jest opis jak przerobic karte graficzna
>z chipem S3 ViRGE firmy Data Expert DSV 3325 na karte Diamond Stelath 3D 2000
>( http://student.uci.agh.edu.pl/~mrosiek/diamond.html ). Niestety nie mozna
>sobie sciagnac z tej strony potrzebnych plikow (zawartosc BIOSa) aby tego
>dokonac. Mozna je znalezc na ftp://ftp.tch.waw.pl/pub/DataExpert/BIOS/
>Sa tam trzy BIOSy Diamonda do 3D 2000 (wersje 1.01, 1.02 i najnowsza 2.03)
>oraz BIOS od MIRO na S3 ViRGE.
> [...]

Hej

Przepraszam wszystkich bardzo za to zamieszanie z biosami na mojej
stronie. Niedlugo (tj. dzisiaj wieczorem) napewno bedzie mozna sobie
wszystko sciagnac z adresu:
http://mops.uci.agh.edu.pl/~mrosiek/diamnond.html
Po prostu musialem sobie zmienic serwer na ktorym umieszczam moja
glowna strone :-(

Uwaga:
Wykrylem blad w bios'e do Diamond'a v1.01 (mial zmieniony jeden bajt -
nie wiem dlaczego - moze jakies bledy transmisji). Poprawna wersja
bedzie sie znajdowala na mojej stronie (adres patrz wyzej) wraz z
biosami ver 1.02 i 2.03.

Pozdrawiam
Marcin

-
Marcin Rosiek: e-mail:mrosiek_at_student.uci.agh.edu.pl
AGH - wydzial EAiE - informatyka
Skromnosc zdobi mezczyzne,
ale prawdziwy mezczyzna nie powinien sie zdobic.