Re: podkrecone P166

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.it)
Data: Fri 30 May 1997 - 10:10:31 MET DST

On Thu, 29 May 1997 17:53:06 +0200 (CEST), Adam E. Patkowski wrote:

> :-))) a poniewaz zachodzaca przy podkreceniu zmiana temperatury
>bedzie gdzies okolo 20 st., a wspomniane zjawiska (dyfuzja termiczna
>domieszek) zachodz niezaleznie od tego, czy procesor pracuje, czy
>nie, to wynika stad, ze z rownym entuzjazmem nalezy zalecac
>skladowanie komputera w zamrazalniku - w koncu zblizona roznica
>temperatur wzgledem pokojowej...

wcale nie mialem na mysli dyfuzji termicznej domieszek
tylko dokladnie jak napisalem: WEDROWKE (i rozszerzanie sie)
zaburzen struktury krystalicznej
(w uproszczeniu: chodzi o GEOMETRIE a nie o chemie)
A szybkosc zachodzenia tych procesow jak najbardziej zalezy
od temperatury.

Grego

Gregorio Kus         Grego_at_RMnet.it           Grego_at_cyberspace.org
ROMA, Italy          2ndAdmin_at_iName.com       Grego_at_FreeNet.hut.fi