Re: DSP w AWE 32

Autor: Pawel Garski (pawelga_at_polbox.com)
Data: Tue 27 May 1997 - 14:16:49 MET DST


[..]
> A możesz nam ten adresik przypomnieć? Bo ja próbowałem szukać
> czegoś na ftp'ie creative'a, ale oni też jakby po prostu olali tego
> DSP'a.

Gdy wyszla AWE czytalem w gazetach ze w przyszlosci gry i inne
programy beda wykorzystywac DSP (czy ASP). Wzrosnie jakosc dzwieku i
zmaleje obciazenie procesora. W testach kart pisali ze to dobry
pomysl z tym DSP wiec kupilem karte i na tym sie skonczylo. Do dzis
nie slyszalem wiecej o ASP czyli cytuje olali DSP'a.

> Owszem, driver'y wykorzystują go do de/kompresji i do
> standardowych efektów (reverb/chorus) - ale nic poza tym. Na tym
> koniec. kropka. Sam jestem niesamowicie zainteresowany jakimiś
> użytkami na DSP (a właściwie ASP) na AWE.

Z tego co wiem to DSP to Digital Signal Procesor a ASP to Advanced
Signal Procesor czyli po prostu Creative nazwal swoj procesor ASP.

> Podobno dzięki temu ASP nowe drivery mogą robić full-duplex, ale
> nie jestem pewien.

Drivery do AWE dajace full-duplex istnieja mam nawet wersje beta
takich do win95 dla AWE PnP i bez PnP. W SDK directX 3 jest programik
do sprawdzenia dzialania full-duplexu (i moze tez jakies drivery). .

> Chciałbym dopaść na AWE takie użytki jak np. na Sound Edge
Yamahy -
> zniekształcanie głosu w czasie rzeczywistym... Wydaje mi się, że
DSP
> na AWE powinien temu podołać... Sam bym coś takiego napisał, ale
zbyt
> mało znam się na programowaniu DMA, a czasu też mam za mało by się
tym
> zająć.

 Wlasnie chcialbym takie programy na AWE jakie sa do Sound Edge
Yamahy (oczywiscie jezeli istnieja).
Jezeli ktos takie widzial prosze o kontakt.

Pawel Garski
pawelga_at_polbox.com

>
> Pozdrawiam,
>
> Grzegorz Hayduk University of Mining and
Metallurgy
> mailto:hayduk_at_tsunami.kaniup.agh.edu.pl
> mailto:hayduk_at_jumbo.kaniup.agh.edu.pl Krakow, Poland
> http://tsunami.kaniup.agh.edu.pl/~hayduk tel. +48 12
17-28-39
>



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 16:07:40 MET DST