Re: NCR-815

Autor: Krzysztof Janicki (kajan_at_ternet.pl)
Data: Tue 27 May 1997 - 13:38:23 MET DST

> From: Pawel Sikora <pawel_at_pmc.com.pl>
> Krzysztof Janicki wrote:
[ciach]

> [...]
> o ile plyta go zawiera (a jesli nie to mozna to wprogramowac uzytkiem
> do linkowania biosow Awarda dodanym do kontrolera)
>
> Jesli masz inny bios plyty to pomoc moze
> zresetowanie zawartosci cmosu - jakos dokladniej niz load bios
> defaults - np. przez zwarcie baterii itp. polecana metoda w opisie
> plyty glownej. Wydaje mi sie ze status next-boot jest trzymany w
> cmosie plyty glownej. A jesli jest trzymany we flashu ncr-a to
> pomoze wlozenie na chwile do plyty zawierajacej bios do ncr-a
> na pokladzie i przestawienie tej opcji. Cos z tych rzeczy powinno

Dzieki za odpowiedz, wreszcie cos konstruktywnego na liscie.
Ale: posiadam kilka komputerow i kontrolerow w tym Asus i Soyo. W obydwu
(pomimo dolaczonego scsi) nie zauwazylem takiej opcji.
Resetowanie cmosu rowniez nie pomoglo.
Zamiezalem juz przelozyc pod napieciem bios ncr-a (mam 3 sztuki), ale ze
wzgledu na latwiejszy dostep przelozylem caly kontroler do innego slotu.
I POMOGLO!!!
Zmienil sie adres i przerwanie, a config biosa ODPALIL !!!
Krzysztof
kajan_at_ternet.pl
kajan_at_polbox.com