Re: DSP w AWE 32

Autor: Grzegorz Hayduk (hayduk_at_tsunami.kaniup.agh.edu.pl)
Data: Tue 27 May 1997 - 12:27:32 MET DST

On Mon, 26 May 1997 20:51:42 GMT, msokol_at_polbox.pl (Marek Sokol)
wrote:

>imho to sa. ale do midikow tylko ...
>ktos na tej liscie jednak kiedys zapodal adres pod ktorym mozna bylo
>namierzyc jego wlasnej produkcji programik dodajacy w realtim'ie efekty
>do dzwieku (np. z cd).

   A możesz nam ten adresik przypomnieć? Bo ja próbowałem szukać
czegoś na ftp'ie creative'a, ale oni też jakby po prostu olali tego
DSP'a. Owszem, driver'y wykorzystują go do de/kompresji i do
standardowych efektów (reverb/chorus) - ale nic poza tym. Na tym
koniec. kropka. Sam jestem niesamowicie zainteresowany jakimiś
użytkami na DSP (a właściwie ASP) na AWE.
   Podobno dzięki temu ASP nowe drivery mogą robić full-duplex, ale
nie jestem pewien.
   Chciałbym dopaść na AWE takie użytki jak np. na Sound Edge Yamahy -
zniekształcanie głosu w czasie rzeczywistym... Wydaje mi się, że DSP
na AWE powinien temu podołać... Sam bym coś takiego napisał, ale zbyt
mało znam się na programowaniu DMA, a czasu też mam za mało by się tym
zająć.

   Pozdrawiam,

 Grzegorz Hayduk University of Mining and Metallurgy
  mailto:hayduk_at_tsunami.kaniup.agh.edu.pl
  mailto:hayduk_at_jumbo.kaniup.agh.edu.pl Krakow, Poland
  http://tsunami.kaniup.agh.edu.pl/~hayduk tel. +48 12 17-28-39