Re: Uziemienie monitora

Autor: Jaroslaw Lis (lis_at_ict.pwr.wroc.pl)
Data: Sun 25 May 1997 - 15:59:33 MET DST

@polbox.com to gdzies na swiecie.

>Przecież dawno temu napisałem, że w takiej konfiguracji istnieje możliwość
>awarii.

Ale teraz sie upierasz ze bezpieczniki zabezpiecza i strat nie bedzie.
Zademonstrujesz ? :-)

>Fazę zamiast uziemienia! W komputerze i monitorze. O tym pisałem.

Jak wyzej oznacza ze chetnie zobocze demonstracje. Im drozszy sprzet
tym chetniej :-)

>Wiem jaki jest prąd zwarciowy akumulatorka AA. Tylko jaki to ma związem z
>tym monitorem?
>PS. Jak będę chciał zmierzyć prąd zwarciowy akumulatorka AA to wiem jak
>obliczyć dodatkowy bocznik do mojego miernika :-)

No, to jaki obliczysz. Akumulatorek jaki jest kazdy widzi: AA, po
polsku R6, 51mm, fi 16mm..... 500mAh.

J.