Re: Uziemienie monitora

Autor: Sylwek Orlik (sylor_at_polbox.com)
Data: Sun 25 May 1997 - 23:54:36 MET DST

Jaroslaw Lis <lis_at_ict.pwr.wroc.pl> napisał(a) w artykule

> @polbox.com to gdzies na swiecie.

To nie widać skąd się łączę?

> Ale teraz sie upierasz ze bezpieczniki zabezpiecza i strat nie bedzie.
> Zademonstrujesz ? :-)

Nie. Przedstawiam tylko swoją hipotezę która może być tak samo prawdziwa
jak Twoja, czyli sugeruję, że może się spalić bezpiecznik a nie monitor.
Jak pisałem, ze jesteś katastrofistą to odpisałeś, że nie. Nic nie
zademonstruję bo nie wykluczam możliwości awarii i nigdy przy takiej
konfiguracji jej nie wykluczałem. Wykluczałem ją w trochę innej sytuacji -
faza zamiast ziemi, ale na wszystkich urządzeniach!
> Jak wyzej oznacza ze chetnie zobocze demonstracje. Im drozszy sprzet
> tym chetniej :-)

Wydawało mi się, że to już zostało ustalone (czysto teoretycznie i tylko o
to w tym chodziło). Nic nie będę demonstrował to co pisałem odnosi się do
sprzętu w 100% sprawnego. Awaria może nastąpić zawsze, a prowokowanie
takich sytuacji uważam za głupotę.

> No, to jaki obliczysz. Akumulatorek jaki jest kazdy widzi: AA, po
> polsku R6, 51mm, fi 16mm..... 500mAh.

Pytasz a bocznik czy prąd? Jeśli o bocznik, to nic Ci to nie da bo nie
wiesz jaki mam miernik. Jeśli o prąd to informuję, że wcale nie chciałem go
obliczać tylko mierzyć. Poza tym pięćsetki już dawno wyszły z użycia -
widzałem nawet 1100 mAh.

Sylwek Orlik