Re: MPU-401 na karcie SB32 w WIN95

Autor: Mariusz Turos (mariant_at_polbox.com)
Data: Fri 23 May 1997 - 21:59:53 MET DST

czesc!
        Odnosnie SB32 to nie wiem jak wspolpracuje z PC'tem ale kumpel ma
karte Yamache SW20-PC i dokupil sama klawiature midi do PC-ta. Dziala
swietnie, brzmienia sa z....te. POLECAM.
Sam mam SB32 ale jeszcze nie podlaczalem nic z tych rzeczy. Gdzies
czytalem ze aby ta karta bezpiecznie mogla wspolpracowac z klawiszami
musi byc odizolowana w postaci transoptorow.
Jak chcesz cos stworzyc wlasnego to goraco polecam karty Yamachy.
Tej SW 20 PC raczej nie dostaniesz, jest teraz nowa SW 60PC. Podobno
jeszcze lepsza. Jednak cos za cos, karta SW 20 nie ma wyjscia liniowego
do wzmacniacza i troche szumi (nie tak strasznie znowu, do celow
amatorskich wystarczy w zupelnosci)

* marian_at_pluton.pollublin.pl *