Re: Napedy CD-ROM

Autor: cezar_at_jowisz.iis.pw.edu.pl
Data: Fri 23 May 1997 - 10:34:36 MET DST

VTAM!

Jacek Gutkowski <jacekg_at_hades.t15.ds.pwr.wroc.pl> napisal(a):
[ciach]
: Też słyszałem, że Toshiba ma dobrą opinię. Ale są jeszcze inne firmy,
: np. Pioneer, Philips, itp. Słyszałem również, że napędy Aztech mają

Oooops, uwaga na Toshiba 8x (nazwa konczy sie literka 'b'). Nie spelniala
specyfikacji ATAPI i po dodaniu BusMasteringu zdychalo toto pod Winbloza.
Przerabialem to u siebie :(. Po dwuch tygodniach wsieklizny znalazlem
odpowiedz na www.intel.com. Teraz mam 12x CyberDrive. W sumie krzak, ale
niezly.

Cezar