Re: USB Controller

Autor: SHiM0N (shimon_at_ikp.atm.com.pl)
Data: Thu 22 May 1997 - 02:57:29 MET DST

>Grzegorz Szyszlo <znik_at_avalon.wbc.lublin.pl> wrote:
>: no coz. nie moglem sie powstrzymac :)))) ale dla osoby o przecietnym
>: poziomie swiadomosci byloby to 127 roznych przerwan :) a jak by sie
>: jeszcze dowiedzial ze w pececie jest tylko 16 przerwan (wlasciwie to 15),
>: to juz by calkiem zbaranial :))))))
>Jestes calkowicie pewny ze w dobie PCI to ograniczenie ciagle istnieje?
>J.

 Stary po tym co moj komputer dzisiaj (wczoraj) narobil stwierdzilem
ze chyba wracam na 486. Tam przynajmniej wiedzialem co sie w nim
dzieje (no moze nie zawsze ale czesto :-) Obecnie zdalem sie na
postep elektroniki, PnP itp.
 Po wyrzuceniu ostatniej karty no PnP (Gravis Classic) i wstawieniu w
to miejsce Gravisa PnP komputer Ladnie mi sie ustawil. To znaczy
zaczal ale mu sie nie udalo - zabraklo mu IRQ :-(
 Teraz mam bardzo fajny komputerek - wszystkie podzespoly PnP nie
starcsze niz kilka miesiecy w ktorym niestety musze wybierac RECZNIE
czy w danym momencie bede drukowal czy uzywal VideoKonferencji :-{

ps.
Dziex za objasnienie USB :-)

Pozdrawiam!

Szymon Kunysz alias SHiM0N 0f 3Li7E