Re: USB Controller

Autor: Piotr Motyka (sivy_at_polbox.com)
Data: Thu 22 May 1997 - 18:55:07 MET DST

shimon_at_ikp.atm.com.pl (SHiM0N) napisał:

[...]

|=> Po wyrzuceniu ostatniej karty no PnP (Gravis Classic) i wstawieniu w
|=>to miejsce Gravisa PnP komputer Ladnie mi sie ustawil. To znaczy
|=>zaczal ale mu sie nie udalo - zabraklo mu IRQ :-(
|=> Teraz mam bardzo fajny komputerek - wszystkie podzespoly PnP nie
|=>starcsze niz kilka miesiecy w ktorym niestety musze wybierac RECZNIE
|=>czy w danym momencie bede drukowal czy uzywal VideoKonferencji :-{

Możesz spróbować wyłączyć w BIOS'ie IRQ karty graficznej - zawsze to
jedno przerwanko więcej!

[...]

 / __)| |( \/ )( \/ ) Piotr Motyka
 \__ \| | \ / \ / sivy_at_polbox.com