Re: Linux contra swiat.

Autor: Jacek Osiecki (joshua2_at_linux.uci.agh.edu.pl)
Data: Wed 21 May 1997 - 09:17:34 MET DST

Dnia 19 May 1997 20:03:32 GMT, Grzegorz Szyszlo napisał(a):

>nie ucz ojca.....

Nie do Ciebie piłem - przecież napisałeś, że wiedziałeś co było grane. Po
prostu ot tak sobie odpisałem :)

>tak, trafiles w sedno. ja wylaczam autotesty i inne takie. ale dopiero
>wtedy, jak wszystko sprawdze ze z autotestami idzie. po co za kazdym razem
>testowac to samo, skoro wiadomo jaki bedzie wynik ? niestety ta pamiec

Nie ma sensu, oczywiście. Używam w DOS-ie QEMM-a, a on nie testuje :)

>byla trefna i szybciutko ja wymienilem. himem nic nie warczal.
>emm386 tez nic, bo niby czemu ? zwykly win niby dzialal, ale jakos tak.
>zaden z testow pamieci, a zgarnalem chyba wszystkie, nic nie wykazal.

Miałem już kilka razy walnięte pamięci, i nawet gdy BIOS wykrywał błędy,
żaden test nawet nie zająknął się twierdząc, że jest ok. Wniosek? Programy
do testowania pamięci to praktycznie pic na wodę - i tak się nie da
sprawdzić, czy pamięć jest ok. :(

>a programy sie sypaly. przy rozpakowywaniu dluzszych plikow pod DOS'em,
>walil mi CRC Error. jak to wyjasnisz ? czary mary ?
>ale winda jakos chodzila.

Znam to, miałem raz walniętą pamięć. Winda chodziła - no, przynajmniej raz
na 3 uruchomienia. I tylko do czasu uruchomienia jednego/dwóch programów :)

Ja zwolennikiem windozy?
Aaargh....
Dajcie mi coś ciężkiego! ;))))))))))

Pozdrówka,

--
| Jacek Osiecki, ul. K.Jagiellonczyka 12, 31-704 Krakow 60 tel. (012)-434881|