Re: Linux contra swiat.

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Mon 19 May 1997 - 22:03:32 MET DST

joshua2_at_linux.uci.agh.edu.pl (Jacek Osiecki) wrote:

>Typowe. "BIOS i Himem mówią, że pamięć jest z błędami? Wyłącz testowanie
>pamięci w Himem!"...

nie ucz ojca.....
tak, trafiles w sedno. ja wylaczam autotesty i inne takie. ale dopiero
wtedy, jak wszystko sprawdze ze z autotestami idzie. po co za kazdym razem
testowac to samo, skoro wiadomo jaki bedzie wynik ? niestety ta pamiec
byla trefna i szybciutko ja wymienilem. himem nic nie warczal.
emm386 tez nic, bo niby czemu ? zwykly win niby dzialal, ale jakos tak.
zaden z testow pamieci, a zgarnalem chyba wszystkie, nic nie wykazal.
a programy sie sypaly. przy rozpakowywaniu dluzszych plikow pod DOS'em,
walil mi CRC Error. jak to wyjasnisz ? czary mary ?
ale winda jakos chodzila.

>Ja wolę, żeby mi działało, niż się wywalało co pięć
>minut z racji złej pamięci...

tosz mowie wolami ze pamiec byla rypnieta, a winda jak gdyby nigdy nic
sie uruchamiala. a to ze w katalogach potrafila nie widziec plikow :))))))
ciesze sie ze mi dysku nie podziabalo.

>Może ktoś woli patrzeć i zachwycać się "Ach,
>ta windoza ruszyła, a głupi linux nie potrafił..." :)
>
>Pozdrawiam,

>|joshua_at_student.uci.agh.edu.pl http://linux.uci.agh.edu.pl/~joshua2 |

ciekaw jestem czemu odpisales na ten list. jestes zwolennikiem wingrozy ?
nie wierze :))))))))))

         | Grzegorz Szyszlo mailto:znik_at_avalon.wbc.lublin.pl |