Re: Linux contra swiat.

Autor: Jacek Osiecki (joshua2_at_rexio.uci.agh.edu.pl)
Data: Mon 19 May 1997 - 21:37:05 MET DST

Dnia 18 May 1997 12:02:33 GMT, Grzegorz Szyszlo napisał(a):

>to powiem ci ciekawostke. winda doskonale tuszowala mi babole w RAM'ie,
>a linux nie chcial od samego poczatku startowac. a pod ta winda cuda sie
>dzialy :) troche to przeczy twojemu stwierdzeniu, ale potwierdza
>globalny trend w mokrosofcie. jak cos zle dziala, niech przynajmniej
>dobrze wyglada.

Typowe. "BIOS i Himem mówią, że pamięć jest z błędami? Wyłącz testowanie
pamięci w Himem!"... Ja wolę, żeby mi działało, niż się wywalało co pięć
minut z racji złej pamięci... Może ktoś woli patrzeć i zachwycać się "Ach,
ta windoza ruszyła, a głupi linux nie potrafił..." :)

Pozdrawiam,

--
| Jacek Osiecki, ul. K.Jagiellonczyka 12, 31-704 Krakow 60 tel. (012)-434881|