Re: Linux contra swiat.

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Sun 18 May 1997 - 14:02:33 MET DST

joshua2_at_linux.uci.agh.edu.pl (Jacek Osiecki) wrote:

>Do działania Linuxa nie potrzebujesz komputera, który za ciężkie pieniądze
>był testowany, żeby wytawić naklejkę "Designed for *". Linux ruszy na
>praktycznie każdym działającym komputerze, winda niekoniecznie.

>|joshua_at_student.uci.agh.edu.pl http://linux.uci.agh.edu.pl/~joshua2 |

to powiem ci ciekawostke. winda doskonale tuszowala mi babole w RAM'ie,
a linux nie chcial od samego poczatku startowac. a pod ta winda cuda sie
dzialy :) troche to przeczy twojemu stwierdzeniu, ale potwierdza
globalny trend w mokrosofcie. jak cos zle dziala, niech przynajmniej
dobrze wyglada.

         | Grzegorz Szyszlo mailto:znik_at_avalon.wbc.lublin.pl |