Re: Patche na NT (Bylo Re: Linux contra swiat.)

Autor: Jacek Piskozub (piskozub_at_iopan.gda.pl)
Data: Sun 18 May 1997 - 17:01:41 MET DST

Grzegorz Szyszlo wrote:

> nie
>
> dziwisz sie ? przeciez to grupa powstala na bazie programistow
> ktorzy opracowywali VMS. mokrosoft wykupil cala firme z ludzmi.

Zgadzam sie. To pewnie wlasnie dlatego i jeszcze dlatego, ze Bill wierzy
w przyszlosc NT i stawia przede wszystkim na ten system a na W95 zadnych
patchy od paru miesiecy (Bill kaze nam czekac na Win97[8]) :-(

> dodatkiem
> byl

> zaintrygowales mnie :) a coz takiego jest do spolszczenia
> w linuxie. kilka menu, ktore mozna obrobic byle edytorem ascii ?
> zeby tak bylo w nt. niestety nie jest. tak wiem. w os/2 tez nie jest.

A chocby wlasnie man-y. A jak juz sie zacznie robic wersje narodowe, to
trzeba je potem osobno patchowac. (moze jadro daloby sie zachowac jedno
wspolne, ale juz wszystko inne nie bardzo).

--
Jacek Piskozub
  Institute of Oceanology PAS, Sopot, Poland