Re: Patche na NT (Bylo Re: Linux contra swiat.)

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Sun 18 May 1997 - 21:10:14 MET DST

Jacek Piskozub <piskozub_at_iopan.gda.pl> wrote:

>Zgadzam sie. To pewnie wlasnie dlatego i jeszcze dlatego, ze Bill wierzy
>w przyszlosc NT i stawia przede wszystkim na ten system

tyle ze ja zauwazam coraz gorsze tendencje. im wyzsza wersja
systemu, tym bardziej zrypana. a teraz nagle wyskoczyli
z DirectX, ktory niewiedziec czemu biega w ringu 0. jak dla mnie
jest to stan conajmniej nienormalny.

>a na W95 zadnych
>patchy od paru miesiecy (Bill kaze nam czekac na Win97[8]) :-(

jak dobrze pojdzie to bedzie Win99 :) albo zdaza ciut ciut,
i bedzie taki Win98 pare dni przed koncem roku :)) zreszta ja
nie widze sensu aby rozwijac ten polprodukt. Na miejscu billa
skoncentrowal bym sie raczej na ubogiej wersji winNT zastepujacej
win95. wymagania ma bardzo podobne, choc wymaga szybszego
proca.

>A chocby wlasnie man-y. A jak juz sie zacznie robic wersje narodowe, to
>trzeba je potem osobno patchowac. (moze jadro daloby sie zachowac jedno
>wspolne, ale juz wszystko inne nie bardzo).

>Jacek Piskozub

co to za patchowanie ? wystarczy po prostu wgrac pare plikow,
do czego nie jest potrzebne zadne superpaczujace narzedzie.
binaria zostaja dokladnie te same. niestety w windzie zeby
spolszczyc, trzeba wymieniac binaria bo do nich sa doklejone
ich zasoby.

         | Grzegorz Szyszlo mailto:znik_at_avalon.wbc.lublin.pl |