Re: Linux contra swiat.

Autor: Jaroslaw Lis (lis_at_ict.pwr.wroc.pl)
Data: Sun 18 May 1997 - 20:29:54 MET DST

On 18 May 1997 12:02:33 GMT, Grzegorz Szyszlo

Bez przesady. Jak komputer dziala zle, to linux tez nie bedzie
dzialal. Jesli komputer dziala dobrze, to i Winda bedzie na nim
dzialala.

>to powiem ci ciekawostke. winda doskonale tuszowala mi babole w RAM'ie,
>a linux nie chcial od samego poczatku startowac. a pod ta winda cuda sie
>dzialy :)

Moment - to w koncu "doskonale tuszowala" czy "cuda sie dzialy" ?

Swoja droga ... taki program co to doskonale tuszuje bledy hardware'u
to majatek by kosztowal. NASA zaraz by kupila do wahadlowcow...

J.